There is a time to follow your dreams, that time is now!

dinsdag 15 juli 2014

Haast look, wat draag ik als ik weinig tijd heb

Iedereen heeft wel eens zo'n dag: je zet je wekker uit, en zegt tegen jezelf, nog 5 minuutjes. Na een half uur schiet je wakker, en je moet onwijs haasten om nog op tijd te zijn. Of je hebt de hele dag gewerkt en gezweet, en je wilt nog even douchen voordat je naar je volgende afspraak gaat, waardoor je een hele korte tijd overhoudt om je op te maken. In dit artikel vertel ik hoe ik mijn make-up op zo'n moment draag.

Ik begin met concealer. Aangezien ik toch vaak puistjes, rode plekjes en wallen heb, is dit voor mij onmisbaar. Ik breng het aan met een kwastje op de plekken waar het nodig is, en daarna dep ik het met een make-up sponsje in mijn huid. Zo heb ik toch een redelijk egale huid, zonder dat ik foundation gebruik, en dat scheelt een hoop tijd!
Daarna poeder ik mijn gezicht even snel af, voor een mat effect. Afpoederen doe ik eigenlijk altijd, omdat ik het niet mooi vind als mijn gezicht, en met name mijn voorhoofd en neus, glimt, en het kost niet veel tijd. Ik gebruik een grote poederkwast, dan is het extra snel klaar.
Ook doe ik een beetje lichtroze blush op, om mijn gezicht toch even wat kleur te geven. Ik gebruik een glanzende blush, zodat ik geen highlighter nodig heb. 
Daarna krul ik mijn wimpers en doe ik mascara op.
Als laatste doe ik wat nude-lipstick op, een beetje een "your lips but better" kleur. Het is namelijk makkelijk aan te brengen en als het iets scheef gaat valt het minder op dan met een felle kleur.

Dit is hoe ik mijn make-up doe als ik haast heb. Wat doe jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Plaats hier je reactie